23 september, 2010

Kuulus ja kummaline


Nii siis. Pole ammu kirjutanud, kuna aega pole absaluutselt. Koguaeg on midagi teha.
Eelmine nädala vahetus oli meil siis festival. See oli minu linnas siin. Kõik pea tänavad ja asjad olid kinni. Siin oli nii palju atuosi ja inimesi, et ise ka ei usu. Ma ei tundnud seda kohta äragi....
Igaljuhul meil olid külas isa õde ja ta mees. Nad on nii naljakad mõlemad :D Lühikokkuvõte festivalist: Kaks päeva friikartuleid, bratwursti, brötchenit ja kõike muud :D (Pühapäeval kui festival läbi sai siis ma andsin endale lubaduse, et see nädal teen eriti palju trenni ja jooksen tavalisest 3 korda rohkem !)
Ja siiani olen hakkama saanud :D Tunni aja pärast lähengi juba jälle jõusaali ja jooksma :)
Esmaspäeval kohtusin lõpuks siis selle poliitikuga. Ta oli eelmine aasta Saksa Kaitseminister, praegu on ta mingi partei juht siin vms.. Nimi oli tal Franz Joseph Jung igaljuhul. Ta pidi sin üsna kuulus olema. Läksime siis õega peale kooli kuhugi linnavalitsuse juurde. Ootasime seal mu ema ja isa. Kella kolmeks oli meil kokkusaamine lepitud. Ootasime siis seal ja järsku tuli mingi viimase seeria bemm, toon klaasiga ja matt must. Üks julgestus auto ees ja teine taga. Välja astus mingi ülikonnas mees, kellel oli mingi ihukaitsja järgi kohe. See oligi see poliitik. Kui ma seda nägin, hakkas mul küll jalg vähe värisema ja saksakeele oskus hakkas sekunditega kaduma... :D
Mina arvasin et mingi tavaline onkel. Aga ei :D
Läksime siis perega majja sisse. Juhatati meid siis kuhugi kontorisse ja seal oli laud kaetud. Kohvi, vesi, mahl, snäkid... nagu ikka:D
Tuli poliitik ka sinna. Kinkis mulle raamatu "Kultur und Bilderreise DEUTSCHLAND"
Seal on igast vaatamisväärsused ja asjad saksamaaast. Päris lahe raamat :)
Siis rääkisme üks tund aega igasugu asjadest. Lihtsalt uuris kuidas mul läheb ja mis ma saksamaast arvan ja mis ma siin teha tahaksin jne. Ütles et ta on mitu korda Eestis ka käinud, on kohtunud presitendiga ja Jaak Aaviksooga. (Kuna ta ju ka kaitseminister :D) Ütles et talle väga meeldis Tallinn. Põhjus miks ma taga kohtusin on see, et võibolla saab ta mulle võimaldada siin tasuta bussipiletid või midagi sellist. Hiljem tulid kaks ajakirjaniku ka sinna. Ja võtsid mult intervjuu ja tegid pilti ka. Eile ja täna ilmusin ma ajalehes. Eile suures ajalehes ja täna maakonna lehes :D Igaljuhul kui ma täna hommikul kooli läksin, siis esimene inimene kes mulle vastu tuli ütles "Hey du bist austausschüler jaa? Du bist in zeitung heute" - Sina oled see vahetusõpilane, sa oled ajalehes täna! :D
Mul polnud õrna aimugi kes see tüdruk oli, aga ükskõik:D Kui ma vahetunnis istusin teiste inimestega diivanil, siis jumala paljud sosistasid ja näitasid näpuga. "" Ee see on vahetusõpilane Eestist " jne:D - Natuke tobe tunne tekkis. Aga küll see üle läheb :D
Avastasin just, et ma olen online ajalehes ka :D

http://www.main-spitze.de/region/trebur/9425861.htm

Täna kui koolist koju tulin, siis bussi tuli piletikontroll sisse. Aga ma olin oma pusa koju jätnud, kuna ilgelt kuum ilm on täna. Ja mu nädala kaart oli pusa taskus:D
Mul oli nii, et okouuu mis nüüd saab:D Aga õnneks ma istusin Sophie kõrval (Ta elab ka minu linnas) ja ta ütles, et võta rahulikult ma ajan asja joonde.. Mul oli nii, et mis siin ajada, mul ju pole piletit :D Kontroll tuli siis minujuurde ja küsis piletit. Sophie ütles et ma olen vahetusõpilane ja... Ja juba see kontrolör ütles et aa ükskõik siis :D Mul oli nii et misassssja??? Piisab ainult sellest kui öeldakse et ma olen vahetusõpilane?:D Sophie ei jõudnud isegi seda öelda, et mul on see nädala kaart, aga jäi koju.. Pffff, mul tekib küsimus, et kas ma üldse pean siin bussipileti ostma järgminekord:D?
"MA OLEN VAHETUSÕPILANE, KÕIK ON MULLE LUBATUD!" :D

Njaaamh. Selline lugu siis.
Homme sõidangi ma juba peale kooli Münchenisse. OKTOBERFESTILE! Tagasi jõuan pühapäeva öösel ilmselt. Kui ikka jõuan. Ma pean mingi 4 korda ringi istuma mingi uue asja peale. :D Aga küll ma siis kuidagi hakkama saan :)!

Ahjaa, mul oli elmine nädalavahetus väike YFU üritus ka. Kõik Frankfurdi lähedal elavad VÕP-id tulid kokku. Lihtsalt tundmaõppimine vms. Seal ma tundsin kahte inimest. Need kes minuga esimene nädal seal laagris olid. Üks kutt šveitsist ja üks tüdruk soomest. Rääkisme päris palju juttu selle šweitslasega. Ja siis rääkisin pärast seal teistega ka, keda ma veel ei tundnud. Tuli välja et minu koolis käib veel kaks võp-i! Üks hiinlane ja üks ameeriklane. Aga nad on nagu kooli teises küljes. Ja neil on vahetunnid teistel aegadel. Sellepärast ma neid näind polegi.
Igaljuhul jah, selle hiinlase saksakeelest ei saand ma mitte sittagi aru:D
Võibolla trehvame kunagi taga, ei tea :D

Mina ja see šweitsi kutt.. Renaud oli ta nimi:D

Praeguseks kõik :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar