04 oktoober, 2010

Super :)

München!!!
Reedel peale kooli läksingi siis Bahnhofi (rongijaam). Ootasin mingi pool tundi rongi. Ilm oli ka suht niru, uduvihma sadas. Aga mul oli hea meel ,kuna ma nii ootasin seda reisi :)
Sõitsin siis rongiga Darmstadti ja seal istusin ringi teise rongi peale. Sellega sõitsin ma kuskil üle nelja tunni. Kokku sõitsin ma viis tundi. Rongis vaatasin oma läpakast filme, jõin jääkohvi ja sõin šokolaadi :D
Münchenis oli mu onu mul vastas. Münchenis sadas ka vihma ja päris kõvasti. Jooksime autosse ja sõitsime mu onu ja tädi juurde. Nii tore oli seal, ilmselt sellepärast, et seekoht oli mulle juba tuttav. (Ma käisin oma tädi külastamas mingi kolm aastat tagasi)
Laupäeval läksimegi siis oktoberfestile. Alguses oli minu tädi ja ta kaks last ka kaasas. Aga nad olid meiega kuskil kolm tundi. Siis jäin onuga kahekesi ja läksime nendesse suurtesse telkidesse, kus käis tõeline melu. Pean kohe mainima, et seda üritust ei anna mitte kuidagi kirjeldada, see oli lihtsalt NII VÕIMAS. Kõik see mis seal oli. Millised traditsioonid seal on, milline riietus... See koht oli hullult suur. Seal oli nagu lõbustuspark ka..

Meiemõistes väga suur tivoli. Ameerika mäed, igast ajsad.... Ja siis 8 ülisuuuurt õlletelki. Tõesti ÜLISUURT. Ja need olid kõik ääreni täis. Alguses istusime mu onuga väljas.. Väljas olid ka nn „Õlleaiad“. Aga need suleti kuskil kell 23.00. Jõime seal siis pisut oktooberfesti õlut. Üks kann maksis muidugi 8.60 Eurot , päris odav :D

Lõpuks pandigi see väli aed kinni ja me pidime sealt ära liikuma. Läksime siis selle telgi juurde ja ootasime seal mingi pool tundi. Uksed olid kinni ja ukse taga oli turvamees, kes ei lasknud inimesi rohkem sisse, kuna telk oli täis. Sisse said minna ainult ettekandjad ja tiimi töötajad. Ja siis tuligi kaks ettekandjat kes tahtsid sisse minna.. MA hüppasin nede vahele ja sain ka nii sisse :D Aga mu onu jäi välja. Siis ma ütlesin turvamehele, et ma olen vahetusõpilane ja see on minu onu seal. Et ta peab ka sisse saama kuna ma ei tohi siin üksi olla :D Selline vale tuli automaatselt :D Ja siis turva tegi ukse lahti ja ütles et okei, ainult üks inimene veel ! Nii mu onu saigi ka sisse. Sees oli veel lahedam kui väljas ! Kirjeldamatu mis seal toimus. Rahvas laulis kõik jõid õlut. JA karjuti jälle Prooooooooss!!! Muide õlleklaasid löödi niimoodi kokku, et osadel vendadel jäid ainult kannu sangad pihku ;D Seal oli mingi selline teema, et kui kokku lööd ja kannus mõra pole, siis on sitasti löödud ! :D Igaljuhul see oli lihtsalt nii lahe.. Siis kogu rahvas laulis laule. Kõik kes seal telgi olid. Mmingi 5000 inimest kindlasti. JA kuijutage ette kui kõik laulsid.. See oli nii vägev.. Telgis jõin ma ka kuskil kaks kannu ära. Lõpuks oli juba päris tore olla :D Kui sa sinna lähed ja kuhugi lauda istud, siis sul on automaatselt kõik sõbrad, kes seal lauas istuvad. Nii sain minagi endale päris mitu sõpra :D

Mingi aeg siis läksimegi onuga ära ka. Läksime rongi ja bussiga koju. Ma olin nii nii väsinud. See oli nii meeldejääv üritus. ÜLILAHE.

Pühapäeval käisime Müncheni vanalinnas. Siis käisime olümpiastaadioni juures. Bmw tehase muuseumis. Ja „See Lifes“ kalu vaatamas. Väga vinge oli :) Ning õhtul mu onu saatis mu U-Bahni peale. Sõitsin kuskil neli ja pool tundi Frankfurti. Frankfurdis oli mul isa vastas. Kell oli mingi 00.10 kui ma koju jõudsin. Siis läksingi magama ära ja hommikul vara kooli. :)
Kooli nädal läks nagu ikka. Midagi erilist vist polnud :D Kerge rutiin hakkab juba tulema kooli nädalaga. Aa kolmapäeval käisin ma shoppamas. Üksinda läksin rongide ja bussidega :D Väga UHKE!, Hakkama sain:D Käisin ühes suures kaubamajas.. Ma olin seal vist kuskil neli tundi. Ise ka ei usu.. Aga see oli nii suur ja ma käisin kõik lahedad poed läbi. Ostsin endale muidugi riideid ja asju.. Siin on nii palju ilusaid asju, osta või pooleks ennast.
Reedel käisin õe ja ta sõpradega peol. Mingi Suur vabaõhu üritus oli jälle. Sarnaneb eesti airport jamiga. Suht tore oli. Sai jälle palju sõpru juurde hangitud :D Kuskil kahe-kolme paiku tulime õega taksoga koju. Laupäeval käisime jälle ühes linnas shoppamas. See kaubamaja oli samasuur kui mu kodulinn Rakvere eestis. Mulle ei piisanud seekord neljast tunnist. Ma jõudsin nelja tunniga ainult üks ja pool korrust läbi käia. Aga meil polnud rohkem aega kuna kell neli pidin ma oma tugi-isikuga kokku saama. Siis isa tuli meile järgi ja läksme koju. Varsti tuligi mu tugi-isik. Võttis mind peale ja sõitsime teise linna. Läksime ühte kohvikusse ja istusime seal üks kolm tundi ja rääkisime igast asju... Tore tugi-isik on mul, mulle meeldib temaga rääkida :)
Ahjaa ja mul on järgmine nädal viimane kooli nädal siis tuleb kaks nädalat vaheaega ! JUHUU
Mis te arvate mis ma vaheajal teen? BERLIINI lähen, Addole külla! Addo ütles mulle laupäeval, et on mingi ülisoodne pakkumine, ainult kaks päeva. Õhtul rääkisin isa ja emaga ning nad aitasid mul pileti ära osta. Lähen kuueks päevaks berliini :) Mull on kogu aeg nii palju tegemist. Aeg lippab ka nii kiirelt. Pühapäeval sai täpselt kaks kuud saksamaal oldud!
Vot nii, ja ilmad on LIHTSALT SUPER ma ütlen. Täna 4. Oktoober ja õues on peaaegu 30 kraadi sooja. Käin koolis t-särgi ja põlvpükstega:D Elagu Lõuna Saksamaaaaaa! :)

Tschüüüüüüüüs !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar