06 september, 2010

festivalid, festivalid

Nii, ei oskagi kuskilt pihta hakata. Igaljuhul üks nädal kooli jälle selja taga. Koolis nii palju uuemat, et ma sain endale hunniku õpikuid. Ja ma pean hakkama osasid kodutöid kaasa tegema :S Kohati ma arvan, et õpetajad ei saa väga hästi aru, et ma saksakeelt veel ei mõista nii hästi:D Nad räägivad minuga pikkasid jutte maha. Ma ainult noogutan kaasa:D Vahet pole, küll ma hakkama saan, mu klassivend ütles ka, et ahh ära põe, sa ju hindeid nagunii ei saa:D
Sõpru hakkab juba rohkem tekkima. Koolis kui vahetunnis ringi chillime siis mu klassivennad ikka tutvustavad mind teistele ka.. Päris normaalsed inimesed. Ja mis mulle eriti meeldib on see, et kõik kannavad nii vingeid riideid:D Lahe stiil on siin kuidagi :)
Üks päev käisin peale kooli linna peal ka ringi. Käisin mingis suures marketis. Niisama vaatasin ja tutvusin hindade jms. Euro on tegelt ikka üks nõme asi ma ütlen. See kulub nii kiirelt. Nii et jah, võtke veel kroonist viimast!
Reedel läksime kluppi jälle. Mina, Õde, Õe sõbranna ja ta poiss. Ja siis veel hunnikus mingeid õe sõbrantse :D See oli mingi RockNicht. Üks saksa rocki bänd oli seal. Hullult palju rahvast jälle. Päris tore oli. Kuskil kella kahe paiku hakkasime koju liikuma. Me pidime laupäeva hommikul kell kaheksa ärkama. Seega otsustasime varem koju ka minna:D Ma küsisin siis, et lähme taxoga vä? Õde ütles et ahh ma kutsun isa järgi:D Mul oli nii, et misasja kell kaks öösel?:D Ja oligi nii, helistas isale ja isa oli 20 minuti pärast klubi ees:D Päris tase peaks mainima! :D
Laupäeva hommikul ärkasingi siis kell kaheksa. Läksime perega mingile festivalile. See oli veits kaugemal. Mingi üle tunni sõitsime autoga.. Ja oii kui lahedad on kiirteed. Võrratu:D Kiirusepiirangud puuduvad. Me sõitsime kuskil 210-ga:D Polepaha.
Seal festivalil oli igast mängud ja asjad. Ning muidugi õlu, currywurst, bratwurst jne.. :D Ja Brötchenid ka loomulikult :D
Ja kõik need olid tasuta:) Kõike võis võtta. Joo palju jaksad, söö palju jaksad :D Ja pärast oli koogi aeg. Seal oli vist 101 miljonit eri kooki. Ma proovisin aint kahte või kolme. Ma oleks plahvatanud, kui oleksin veel ühe söönud. Peale seda hakkasime tagasi sõitma. Sõitsime Rüsselsheimi. Selles linnas on Opeli tehas. Opel sai selles linnas alguse. Käisime adam-opeli tänaval. Seal oli üks hästi suur mehe kuju. Tema oli Adam Opel. Mees kes lõi sellise automargi nagu Opel :D (Pilt on ka)


Peale seda läksid ema-isa kuhugi oma peole ja me jäime sinna rüsselsheimi. Seal oli üks suur kontsert.
Ja mis te arvate kes oli pea esineja? Lena-Meyer Landrut :D:D

Lena kontsert :D

Ta on ikka päris kuulus Saksamaal. Kõik nii fännavad, eriti sellised 10-ne aastased :D Ta laulis mingi viis laulu ja siis tulid teised bändid. Hull rahvamass oli seal. MA pole vist oma elus veel nii palju inimesi korraga näinud. Kui kell juba öö oli, siis hakkasime tagasi koju minema. Mingi special buss viis meid koju. Kui ukse ette jõudsime tulid ema-isa ka koju just. Siis istusime isaga teleka-ees ja jõime õlut. Päris väsitav päev oli..
Pühapäeval käisin isa ja emaga ratastega Rheini ääres. (See on siin suurim jõgi, kui keegi veel ei tea:D)
Istusime jõe kaldal ja jõime õunaveini. Mida elult veel tahta? – Haha:D Vaatasime mingi tund aega lihtsalt kuidas jõgi voolab. Seal oli palju inimesi kes vaatasid:D Ma ei saand sellest eriti aru miks nad lihtsalt jõge vaatavad ja veini joovad? Ei saa siiani. Aga juu siis on nii lahe :D

Rheini ääres

Ja rohkem ei teinudki midagi.. Vot siis selline nädal:)
Ja mis ilma puutub, siis see on siin väga ilus praegu:) Kuskil 25 ja üle on sooja olnud viimased päevad. Mõnus. Pühap. võtsime isegi päikest:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar