13 september, 2010

Suviiii :)

See nädal läks kuidagi eriti kiiresti peaks mainima. Koolis eriti midagi uuemat ei olnud. Ainul niipalju, et ma tean nüüd palju rohkem inimesi sealt. Päris paljud juba teretavad jne.. Kui selle teretamise juurde tagasi tulla siis see on nii harjumatu siin veel. Kui eestis piisas sellest et tõstsid pead ja ütlesid JOU, siis siin asjad päris nii ei käi. Nad teretavad kättpidi, ALATI. Ja see ei ole lihtsalt käesurumine, vaid neil on mingi oma teema kuidas nad seda annavad. Ja mis mulle ülivõõras on, on see et osad teevad isegi põsemusisi. JAH isegi poisid. Saavad kokku ja siis teevad ühele põsele ja siis teisele. Nagu kuskil seebikas. Mina seda teind pole ja ei tee ka:D Mulle piisab käe surumisest. Kui tüdrukud kohtuvad omavahel või poisiga siis on küll ainult põsemusid. Tüdrukutega siin kätt ei suruta. Kallistatakse ja antakse põsemusi :D
Werner ja Beate (Minu gastpere) ütlesid, et nad lähevad sellel reedel ära ja tulevad tagasi alles pühapäeva õhtul. Ning ma olen õega kodus. Mul oli nii, et fakk mida me siin kodus teeme. Raudselt tuleb mingi üli-igav nädalavahetus. Küsisin siis õe käest, et mis plaanid sul on nädalavahetusega? Ütles, et ta ei tea veel.. Aga kui ma kolmapäeval kooli läksin, küsisid mu klassivennad, et mis ma reedel teen:D? Ma ütlesin, et passin kodus ilmselt, et mu gastvanemad sõidavad minema. Ja nad kutsusid mind peole. Ja et ma saan ühe klassivenna pool ööbida. Kuna see kus ta elab on suht kaugel minu kodust. Ma olin kohe nõus. Õhtul küsisingi isa käest, et kas võin minna. Kõik olid nõus, lugesid mulle ainult hullult sõnu peale mida ma kõike teha ei tohi.. Blabla. Ühest kõrvast sisse- teisest välja :D
Reedel ma siis paningi juba asjad kokku ja peale kooli läksimegi otse rongi peale ja sõitsime mu klassivenna juurde. Klassivennal polnud ka vanemaid kodus, ainult vanem vend ja noorem õde. Siis me kokkasime seal, tegime spagette kanaga;D Päris hea oli. Peale seda tulid mu teised klassivennad ja paar uut nägu ka sinna. Siis mängisime veits korvpalli ja olime niisama. Lõpuks otsustasime poodi minna, kuna nad tahtsid õhtuks õlut või midagi osta. Läksime ühe sõbra autoga :D See oli nii koomiline sõit, mida ma iial ei unusta :D Me sõitsime nagu tüüpilised saksa noored siin teevad. Kõik aknad oli täiesti all ja Volüüm oli vähemalt 110-ne peal. Ja kõik laulsid kõvasti kõvasti kaasa:D Sealt tuli nii naljakaid ja vanu laule :D Seisime ühe foori taga ja siis kõik laulavad täiega „ Louisiana women, Missisippi man, we get together every time we can.. „ Te ju kindlasti teate seda vana laulu:D?
Igaljuhul see oli nii naljakas:D
Kui poest tagasi tulime, siis olime veits kodus ja läksime siis ratastega ühe teise sõbra poole. Tal oli mingi selline suvemaja seal. Ja siis me istusime seal ning mängisime kaarte jne. Sinna tuli iga kümmne minutipärast jälle uusi nägusid. Lõpuks oli mul Saksakeelest juhe nii koos, et ma otsustasin ingliskeeles rääkida. Palju parem oli kohe :D Siis me rääkisime seal igast asju ja nad küsisid igast asju jne.. Ütlesid et ma olen lahe, et peaks rohkem koos väljas käima nendega... :D Mul oli ainult hea meel. Seal olid veel mõned tüdrukud ja üks oli vahetusõpilane Hispaaniast. Mitte küll yfu kaudu aga mingit muud moodi. Yfut ju hispaanias ei ole. Ta oli ka siin alles esimest kuud olnud.Vähemalt ma polnud ainuke, kes saksakeelt ei oska. Kell 11 pidi ta ära minema kuna tal on mingi hull karm gast-isa :D
Lõpuks läksime me ka sealt ära kõik. Edasi kuhugi ei tea kuhu. Ühesõnaga see oli mingi tänav, kus oli hullumoodi rahvast. Seal oli nii palju pudeleid maas puruks, et te ei kujuta ettegi. Kui mõni auto üritas läbi tänava minna, siis pudelid aint praksusid rataste all... Tony, (mu klassivend) tutvustas mind vähemalt sajale inimesele. Ja mis te arvate kui paljude nimed on mul meeles? Ümmargune null.
Me olime seal kuskil kakas tundi ja siis läksime ratastega koju.
Järgmine päev läksin kuskil kella ühe aeg rongi peale ja sõidsin sinna linna kus mu kool on. Sealt edasi läksin koju bussiga. Õde oli mul kodus.
Küsisin, et mis ta tegi siis ka reedel? Ütles, et midagi :D
Õhtul vaatasime igaljuhul mingit saksa filmi, mingi horror oli. Suht hea film ;) Ja siis läksingi magama. Magasin nii kaua kui jaksasin :D Kuskil 12 ärkasin ja siis sõin. Väljas oli nii ilus ilm, kuskil 28 kraadi. Ja siis ma mõtlesin kas lähen väliujulasse päevitama või lähen jõusaali. Otsustasin siiski jõusaali kasuks. Läksin bussiga spordihalli ja olin seal :) Tagasi tulin siis sõin jälle:D Olin niisama vaatasin telekat ja puhkasin.. Kuskil kaheksa aeg tulid vanemad ka koju. Ema ei viitsinud süüa teha ja siis me läksime restorni sööma. Istusime ja rääkisime oma nädalavaetusest jne. Mõnus oli :)

Ahjaa ja veel nii palju uudist, et 24-26 olen ma Münchenis OKTOBERFESTIL! :D Jeeee!
Ja järgmine nädalavahetus pidime perega jälle kuhugi hullult suurele festivalile minema, mida ainult üks kord aastas siin tehakse :D Ühesõnaga saab jälle palju süüa ja juua.
Ning järgmine esmaspäev kohtun ma ühe saksa poliitikuga. Ja ta pidi suht tuntud isegi olema. Igaljuhul ta on sellest bundesliidust või kus iganest:D Ja me pidime temaga rääkima sellest, et ma saan võibolla endale sellise kaardi, millega on mul bussid tasuta siin :) Ta on kuidagi mu isa tuttav vms. Mingi susservusser ühesõnaga:D
tore nädal oli :)

Olge tublid kõik!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar