23 august, 2010

Tore päev :)

Kool algab mul kell 07.30. Aga kuna kool asub minust kuskil 15km kaugusel siis ma pean hommikul kell 06.20 ärkama, et jõuda bussi peale. Buss läheb 06.54 välja. Ainult esmaspäeval (täna) ja neljapäeval saan ma poole kaheksani magada, sest esimesed tunnid on prantuse-keel ja ma ei pea seal käima :) Täna oli Ajalugu, Keemia ja Religioon.
Keemia õps oli täiega lahe, sellise valge kittliga ja prillidega ehtne keemik:D Keemia klass oli ka nagu mingi labor. Seal oli vist kõike, et korralik pomm valmis teha :D Klassikaaslased hakkavad ka vähe julgemaks muutuma. Räägivad juttu ja küsivad küsimusi. Vähemalt ma ei ole vahetunnis enam nagu mingi tropp üksinda :D Esimene nädal oli küll hull, kõik vaatasid mind nagu ma oleks ufo kuskilt teiselt planeedilt :D
Aga sakslased vajavad veits aega...
Täna õhtul käisime jälle mingil festivalil, kus me jõime muidugi palju õlut ja sõime grill liha koos brötscheniga:D Tüüpiline saksa pidu.
Aga muidu oli lahe päev täna:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar