26 august, 2010

Kool

Täna läksin kolmandaks tunniks kooli. Ema koristas hommikul kell seitse tolmuimejaga maja:S No on ikka mõistus antud. Ta käib nädalas aint esmaspäevast-kolmapäevani tööl.
Ja siis ülejäänud aja minumeelest ainult koristab.. :D Aga see selleks. Täna kui kooli läksin siis nägin päris huvitavat asja. Ühel tüdrukul oli hambaork kõrvarõngaks :) Huvitav kas ta tikku ei taht veel panna läbi kõrva ? Igaljuhul väga imelik, ta oli mingi emo moodi asi ka.. :D
Koolis oli aint neli tundi mul täna. Siis panin bussiga koju ja vedelesin niisama. Vaatasin telekat ja sõin. Pool kuus läksin jõusaali. Ma käin nüüd nädalas kaks korda jõusaalis. Teisipäeval oli mul personaal treener ja koos tegime mulle kava :) Täna küsis mult, et kas kõik on okei ja kas on vaja midagi muuta.. MA ütlesin, et kõik on Ok :)

Tädi mul helistas ka eile ja kutsus mind oktoberfestile :)) Ainult et rongi pilet on mingi 95 euri :S Eks paistab veel kas lähen sinna. Aega on täpselt kuuaega.
Homme lähme isa - õe sünnipäevale. Nad räägivad igapäev mulle, et see on vägev. Eks siis ole näha :) Ja laupäeval saan tugi-isikuga ka kokku. Tuleb meile.

Praeguseks sisi kõik.
PS: Arusaamine ja rääkimine pole veel ikkagi kuigi head. Koolis ei saa midagi aru, istun nagu londoni suvitaja:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar