29 august, 2010

SchaumParty


Schaumparty.
Reede.
Koolis oli kaheksa tundi. Esimene oli programmeerimine vms.. :D (Kas ma mainisin, et ma käin siin infotehnoloogia koolis? Nagu ma soovisin ) See tund oli lahe ja inka oli ka lahe, sest ma sain midagi aru vähemalt. Kuigi jah, nende ingliskeel ajab mind oksele. Aga ma harjun:D Viimased neli tundi oli mingi elektri õpetus. See oli nii igav, see tund venis nagu ma ei tea misasi..
Peale seda läksin bussiga koju. Siis mingi kella kuueks läksime mu isa-õe sünnipäevale. Õde ütles mulle, et ma paneksin selga riided, millega pärast klubis ka olla. Ma küsisin kohe, et oo me lähme kluppi vä? Õde ütles, et jaa peale sünnipäeva lähme, mingi hästi suur Vahupidu pidi olema ühes suures klubis.
Siis liikusimegi sünnipäevale (Vihma sadas hullu-moodi). Sünnipäev oli tore .
Toredad inimesed ja palju süüa, igasuguseid vorste ja lihasid:D (Siinkohal tervitan Addot, kes on hetkel Berliinis ja elab türgi peres, kus liha pole just teretulnud:D)
Kõik küsisid mult igast asju, et kuidas see ikka eesti-keeles on ja kuidas see.. Nii nalja sai:D Nad ütlevad, et eesti keel on veel raskem kui prantsuse:D Kuskil kell 00.00 hakkasime ära liikuma.
Sõitsime siis klubi juurde. Werner ja Beate (Gast-isa ja ema) läksid edasi koju. Õel oli kaks tasuta piletit, ma ei tea kus kohast ta need sai. Aga nendega saime me sisse. See oli klubi nagu klubi ikka. Aga nii suurt polnud ma veel kunagi näinud. Ja vahtu oli ka muidugi tonnide viisi, kuigi mina sinna vahu-sisse hüppama ei läind :D Rahvast oli seal väga palju. Ega siis rohkem midagi, kohtusin mõne oma klassivennaga ja siis olime niisama ... Pärast tulid veel õe sõbrannad ka ja siis olin nendega. Päris paljud tulid minuga rääkima, üks oli nii purjus ja siis rääkis muga mingit juttu. Aga no mõelge kui ma ei saa päris hästi kaine inimese jutustki aru, mis siis kui veel purjus inimene minuga räägib? :D Ma ei saand mitte ühelegi sõnale pihta mis ta ütles :D Aga see-selleks lahedad inimesed :D
Kuskil kella nelja paiku läksime ära. Tellisime takso ja sõitsime koju. Koju oli kuskil 5-6 Km. Arvake palju takso maksis? 10 euri :) (See oli kõige odavam takso, nad ütlesid vähemalt)
Laupäeval tuli mu tugi-isik meile külla. Ta oli mingi kolm tundi meie juures. Alguses rääkis meie kõigiga ja pärast minuga eraldi ka. Hästi tore naine oli igaljuhul :). Õhtul sõitsime perega kuhugi kaugemale linna, restorani. See oli mäe pealne linn. Hästi ilus oli seal. Mäed on ikka väga võimsad siin. Siis käisime söömas ja tulime koju tagasi. Ja siis oligi kell palju ka juba ;)
Täna on selline puhkepäev. Eriti midagi ei tee. Lihtsalt olen :). Homme vaja jälle kooli minna..
Muidu oli tore nädala-vahetus :)
Selleks korraks kõik ..

2 kommentaari:

  1. aitähh tervituste eest !
    täna sain just riisi salatiga ;)

    VastaKustuta
  2. :D
    POle vast see asi ikka nii hull ka:D
    Kui väga hull liha isu tuleb siis mine välja sööma, Bratwursti:D

    VastaKustuta