22 august, 2010

Esimene sisse-kanne :)

Nii, Blogi tehtud:D
Päris imelik on see blogipidamine, tundub praegu vähemalt, aga eks ma katsun.
Natuke siis mu elust:
Olen siin olnud nüüdseks kolm-nädalat. Esimene nädal oli Hamburgis. See oli orienterumis nädal. Ainus positiivne asi oli seal see, et seal olid lahedad inimesed:D
Ja Addo, kellega sai eesti-keelt rääkida :D
Peale seda nädalat tulin rongiga Frankfurti (Mingi 5 tundi sõitsin). Frankfurdis pidin ümber istuma, aga loomulikult rong hilines ja ma jäin teisest rongist maha :D
Õnneks üks saksa yfukas oli ka seal ja ta aitas mul õige rongi peale saada.
Kui kohale jõudsin, oli pere mul vastas. Sõitsime koju ja nad koguaeg küsisid mult igast küsimusi.. :D (Peres on ema, isa ja õde)
Maja on hullult suur. Neli korrust, ma ei saa aru mida nad teevad neljakesi sellises majas:D Aga noo siin on kassil ka oma tuba:D
Ma sain loomulikult oma toa, mu toas on ka hiigel rõdu :D Pere on ühesõnaga tore.

Olen pere juures olnud kaks-nädalat. Esimese nädala elasin sisse. Üks sünnipäeva oli ka seal sees, kus ma õega käisin. Päris lahedad tüübid olid seal :D Ja joodi hullumoodi õlut. Teine nädal oli kool juba. Kool on mulle suht raske veel, ma ei saa midagi aru mis mulle seal räägitakse :D Klass on suht suur, 30 õpilast.

Oehh, aitab küll praegu:D Homme kirjutan veel :)!

Bis Bald!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar