02 november, 2010

Ma pole turist, ma elan siin !

Pole juba väga kaua midagi kirjutanud, ohh mind küll. Aga kus kohast ma võtan selle aja kui koguaeg on midagi teha :D?

Niisiis, mul oli vahepeal sügisvaheaeg kaks nädalat. Esimese nädala olin siis Berliinis, Addol külas. Väga lahe oli, iga päev oli meil tegevust. Kohtusime paari teise vahetusõpilasega ja olime Addo sõpradega. Vaatasime tähtsamad kultuuri värgid ka ära. Addo elab muidu türgi peres ja see oli mulle päris uus kogemus :D Kõik see usu värk mida nad toidust arvavad jne. Sõime seal siis lambaliha ja värke, kuna addo emal oli türgist mingi sõbranna külas siis tehti veel eriti türgipäraseid sööke. Paar korda oli küll nii kus me Addoga peale õhtusööki kuskil kebabi baaris lõpetasime :D Lihtsalt ei suutnud. Ei aga tegelt oli väga lahe kogemus :) Nii mõnus oli üle pika aja eestikeeles ka rääkida. Esimesed kaks päeva sai küll naerda üksteise eesti keelt, aga tore oli :D Käisin Berliinis rongiga. Nagu ikka siin need asjad käivad. Umbes viis ja pool tundi sõitsin ICE-ga :) (Inter City Express – üli kiire rong saksamaa suuremate linnade vahel)

Teise vaheaja nädala olin kodus ja käisime igapäev perega kuskil väljasõidul. Näitasid mulle siinseid suuremaid linnu ümber Frankfurdi ja tutvustasid üleüldse igast asju .. Käisime kuskil Veinimaakonnas ka. Hästi lahe oli seal, sõime viinamarju otse puude küljest ja sai nähe kuidas need kõik veiniks lähevad. Käisin ka ühe sõbra sünnipäeval. Sain seal jälle lahedaid inimesi tundma.
Siis olen mitukorda sõpradega väljas piljardit mängimas käinud jne...
Eelmine reede oli mul klassivenna sünna. See oli ka ülivinge. Kõik käib hoopis teistmoodi kui eestis. Ja mulle meeldib see :)
Käin ka nädalas vähemalt kolm korda trennis. (Jõusaal ja jooksmine). Vahepeal on olnud mingi mitu perekonna sisest sünnat ka. Need on ka väga lahedad, pere ja nende sõbrad on toredad. Ainult mis väga harjumatu on, on see et alguses on koogi laud ja siis tuleb soolane. Aga nii on.
Käisin pühapäeval mediamarketis ja ostsin oma elu esimese originaal filmi :D:D Siin ei tohi ju netist laadida. JA saate aru mis nali oli? Lähen mina kassase ja müüja küsib et näidake dokumenti. Mul oli nii et misasssja? Ma otsan filmi, milleks mul dokument vaja näidata? Müüja ütles, et filmis on tulistamist ja sellepärast alla 18 keelatud. Mul jäi karp ikka jumala lahti. Ega midagi, näitasin doksi ja sain filmi kätte :D Siin ei saa osasi Playstationi ja arvuti mänge ka enne kui 18 ei ole. Osad on alates 16 ka.
Poed on juba jõuluasju täis. Mis põhiline, isa pani meie autodele talvekummid alla :D:D Mis siis, et õues päike paistab ja 20 kraadi sooja on. Isa ütles selle peale, et läheb juba külmaks. Öösiti on juba 10 kraadi sooja. Nalja pole.. Naera katki... :D
Üldiselt on elu ilus praegu. Ilmad on ka super. Täna on 1 november ja meil oli 22 kraadi sooja, päike paistis ja nii hea... Kõik on veel üldiselt roheline. Mõned üksikud puud hakkavad kolletuma :D
Ei oska üldse kirjutada siia enam midagi. Võibolla peaks tihedamini. Eks ma katsun eks ma katsun..

Bis Bald!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar